بهترین پارکت لمینت در ایران چیست؟ جواب به این سوال کمی سخت و شاید مبهم باشد، در حال حاضر پارکت هایی از جنس مغزی HDF ترکیه ای و چینی بازار ایران را گرفته است که دارای کیفیت خوبی هستند. بیشتر این پارکت لمینت ها در ایران ساخته و سر هم میشوند و تحت نام های متفاوتی به بازار ایران ارائه میگردد.
اگر شما قصد خرید پارکت لمینت را دارید میتوانید به سایت اینترنتی ویکی دکو اطمینان کرده و خریدی مطمئن را تجربه کنید.
با ما همراه باشید که برخی از بهترین پارکت لمینت های موجود در بازار ایران را معرفی کنیم.

 

 

بهترین برند پارکت در ایران چیست؟

بهترین برند پارکت در ایران

خوشبختانه کیفیت پارکت هایی که در ایران ساخته و ارائه میگردد از کیفیت خوبی برخوردار میباشد، ما در فروشگاه اینترنتی ویکی دکو با بررسی دقیق، بهترین پارکت ها را به شما عزیزان ارائه میکنیم. همچنین برای آشنایی با بهترین پارکت ایرانی مراجعه کنید.
از برترین برند های ایرانی میتوان به پارکت لمینت مونتکس، پارکت هگن و پارکت تیمبرلند اشاره نمود.

 

بهترین پارکت لمینت خارجی

بهترین پارکت لمینت خارجی

متاسفانه با توجه به اعمال تحریم ها و همچنین قانون منع واردات کالاهای لوکس، پارکت های تماما خارجی همانند وینئو، وی پارکت و ویتالیتی دیگر در ایران موجود نمیباشد، در حال حاضر پارکت هایی که در ایران موجود میباشند از مغزی و روکش کشورهای چین و ترکیه وارد و ساخته میشود، 

 

تفاوت پارکت لمینت خوب و بد در چیست؟

تفاوت پارکت لمینت خوب و بد

برند‌های بسیار زیادی در ایران وجود دارند که خوب و بد در آن‌ها بسیار دیده می‌شود. اگر بار اولتان است که می‌خواهید این محصول را تهیه کنید، مشاهده خواهید کرد که برند‌های بسیار زیادی وجود دارند که تمامی این لمینت‌ها از لحاظ ظاهری، شباهت بسیاری با یک دیگر دارند و کمی شرایط را برای شما دشوار خواهد کرد که کدام لمینت، کیفیت بهتری دارد.
لمینت‌های بد به مرور زمان، تغییر رنگ می‌دهند، مقاومت بسیار ضعیفی در برابر آب دارند و بسیار آسیب پذیر هستند اما پارکت لمینت‌هایی که به شما معرفی خواهیم نمود از دوام بسیار بالایی برخوردارند و می‌توانید برای سالیان سال از این لمینت‌ها استفاده کنید.

 

بهترین مشخصات پارکت لمینت خوب چیست؟

بهترین مشخصات پارکت لمینت خوب

ضخامت تایل لمینت در دوام و صدایی که از قدم زدن روی آن می‌شنوید، تاثیر زیادی دارد. هرچه تایل، ضخامت بیشتری داشته باشد، دوام آن بیشتر می‌شود که دیگر مجبور نیستید در دراز مدت آن تایل را تغییر دهید. به یاد داشته باشید که منظور از ضخامت تایل، ضخامت مغز HDF است. لمینت ها در ضخامتهای 7، 8، 10 و 12 میلیمتر تولید می شوند که پرکاربردترین آنها، لمینت‌های 8 میلیمتری هستند.
درجه بندی لمینت‌ها: درجه بندی AC توسط لمینت سازان ابداع شد و این درجه بندی به شما راهنمایی زیادی می‌کند که پارکت مورد نیاز خود را انتخاب کنید. این درجه بندی به 5 قسمت تقسیم بندی می‌شوند.
AC1: اولین درجه مقاومت سایشی است که این درجه منسوخ شده است.
AC2: این درجه مانند درجه‌ی اول در ایران به ندرت پیدا می‌شود.
AC3: این درجه برای خانه‌ها، اتاق‌های هتل و مکان‌های تجاری کم تردد مناسب است.
AC4: این درجه برای مغازه‌ها و خانه‌ها مناسب می‌باشد.
AC5: این درجه برای مکان‌های پرتردد تجاری مانند پاساژ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد

اگر شما به دنبال یک لمینت مناسب برای خانه‌ی تان هستید، به شما درجه‌های AC3 و AC4 را پیشنهاد می‌کنیم.