زمانی که قصد دارید که پارکت لمینت و یا کفپوش پی‌وی‌سی خود را سفارش دهید، باید از قبل، متراژ مورد نظر خود را اندازه گیری کرده باشید. اندازه گیری کف منزل و یا محیط کار بسیار راحت است که قبل از اندازه گیری باید نکاتی را در نظر داشته باشید. با فروشگاه ویکی دکو همراه باشید.
ما در مقاله زیر به شما روش اندازه گیری کفپوش و نحوه محاسبه متراژ محیط برای لمینت یا کفپوش مورد نیازتان را به شما آموزش خواهیم داد.
شما برای اندازه‌گیری باید مواردی چون ستون و یا شومینه را جزئی از زمین به شمار آورید و آن را اندازه‌گیری کنید.

نحوه اندازه گرفتن کفپوش

اگر محیط مربع و مستطیل شکلی دارید، مصاحبه‌ی آن بسیار راحت است. فقط کافی است که طول و عرض مکان را با متر اندازه گیری کنید و طول و عرض را در هم ضرب کنید.

همچنین اگر منزل یا محیط کارتان دارای اتاقهای متعدد باشد با اندازه گیری مساحت هر اتاق یا سالن و جمع کردن متراژ آنها میتوانید متراژ نهایی محیط را بدست بیاورید.

قیمت انواع پارکت را نیز مشاهده کنید.

پارکت لمینت‌ها به چه صورت محاسبه می‌شوند؟

اگر شما قصد خرید این محصولات را دارید، باید به شما بگوییم که این محصولات را باید به صورت بسته‌ای خریداری کنید که متراژ هر بسته با توجه به نوع برند متفاوت است.
به عنوان مثال: اگر محیط مورد نظر 60 متر مربع است و یک بسته‌ی برند چامسان 1.85متر مربع را پوشش دهد باید همانند فرمول زیر محاسبه کنید.

60 ÷ 1.85 = 32.43

متراژ مورد نیاز ÷ متراژ بسته مورد نیاز= تعداد بسته مورد نیاز

که در این صورت باید 33 بسته سفارش دهید.
نکته: برای اینکه ممکن است هنگام نصب کفپوش کسری داشته باشید، ما به شما دو روش در محاسبه‌ی کفپوش مورد نیاز پیشنهاد میکنیم; 10 درصد به متراژ خود اضافه کنید و یا 3 بسته به متراژ خود برای اضافات و عدم کم بودن کفپوش اضافه کنید.
که پیشنهاد ما به شما این است که برای جلوگیری از مشکل کسری لمینت 3 بسته اضافه سفارش دهید. (در صورت اضافه بودن می‌توانید بسته های باز نشده را حداکثر تا 1 هفته بعد از تاریخ خرید مرجوع نمایید)

امیدواریم که این مقاله، مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.