به دنبال پارکت لمینت سفید هستید؟ پارکت سفید ویژگی‌هایی به دکوراسیون شما میدهد که ما آن‌ها را در این مطلب گرد آوری کرده‌ایم.

پارکت رنگ روشن و سفید جزو پرطرفدارترین رنگها بین لمینت‌ها و کفپوش‌ها می‌باشد، پارکت سفید جلوه‌ای زیبا به فضای دکوراسیون می‌دهد و مناسب فضا‌های مدرن می‌باشد.

مهم ترین ویژگی پارکت لمینت سفید بزرگ نشان دادن فضای دکوراسیون و محیط می‌باشد.

برای مشاهده‌ی انواع مدل و قیمت پارکت کلیک کنید.

 


چرا پارکت سفید را دوست داریم؟

چرا پارکت سفید را دوست داریم؟

رنگ سفید شفافیت و وضوح را نشان میدهد، رنگ سفید، طراوت و جوانی را در ضمیر ناخودگاه فعال میکند و در روان شناسی معانی زیر را القا میکند.

  • اعتماد به نفس
  • نترس بودن
  • کمال
  • ساده
  • هارمونی
  • شفافیت

پارکت سفید علاوه بر اضافه کردن این ویژگی‌ها، مزایای زیر را به همراه دارد. با ما همراه باشید

 


افزایش نور با کفپوش لمینت سفید

افزایش نور با کفپوش لمینت سفید

اگر فضایی دارید که پنجره‌ی زیادی ندارد و یا ساختمان‌های مجاور مانع ورود نور به محیط می‌شود، کفپوش لمینت سفید می‌تواند نور دکوراسیون را افزایش دهد، با این تغییر می‌توانید نور را تا حد زیادی در محیط تان افزایش دهید.

 


مدرن کردن دکوراسیون با لمینت سفید

مدرن کردن دکوراسیون با لمینت سفید

برای مدرن کردن فضای دکوراسیون، شما به رنگ و المان‌های سفید احتیاج دارید، اگر به فضای مدرن علاقه مند هستید، سعی کنید که دیوار یا کف محیط تان را با کفپوش و یا کاغذ دیواری سفید رنگ پوشش بدهید.

 


بزرگ نشان دادن فضا با پارکت سفید

بزرگ نشان دادن فضا با پارکت سفید

پارکت سفید باعث شده که محیط بزرگتر از آن چیزی که هست نشان داده شود و بلعکس یعنی رنگ تیره باعث می‌شود که محیط کوچکتر نمایش داده بشود.


کفپوش لمینت سفید

کفپوش لمینت سفید

رنگ سفید، آرامش و تمرکز را به دکوراسیون میدهد که مناسب کسانی است که در اتاق وقت به مطالعه میپردازند.
لمینت سفید باعث شده که مبلمان و میز تلوزیون بیشتراز قبل جلب توجه کنند چرا که در یک بک گراند سفید قرار دارند. پارکت سفید باعث شده که فضای دکوراسیون بزرگتر جلوه بدهد که مناسب خانه‌های کوچک می‌باشد. لمینت سفید هیچ وقت از مد نمی‌افتد و شما برای سالیان سال می‌توانید از آن استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید.

 


پارکت رنگ روشن

پارکت رنگ روشن

برای انتخاب پارکت رنگ سفید حتما به این نکات توجه کنید:

به شما پیشنهاد میکنیم که اگر مبلمان سفید رنگ دارید از پارکت و کفپوش رنگ سفید استفاده نکنید چرا که محیط کمی بی روح می‌شود.

  • پارکت سفید بسیار ظریف است و هیچ زمانی از مد نمی‌افند بنابراین این لمینت را می‌توانید در هر مکانی استفاده کنید.
  • اگر قصد دارید که فضای محیط بزرگتر نشان داده شود، پارکت رنگ سفید استفاده کنید.
  • پارکت سفید آرامش و تمرکز را به شما هدیه میکند.
  • شما به همراه پارکت سفید، میتوانید کاغذ دیواری تیره رنگ، برای اتاق خود استفاده کنید تا محیطی خاص خلق کنید

تنوع بسیار زیادی از پارکت لمینت رنگ روشن در فروشگاه اینترنتی ویکی دکو وجود دارد، شما می‌توانید برای مشاهده‌ی انواع مدل پارکت رنگ روشن به صفحه پارکت مراجعه کنید.

 

 

مراقبت از پارکت سفید

مراقبت از پارکت سفید

برای اینکه کف محیط شما بهترین جلوه را داشته باشد، همیشه باید لمینت خود را پاکیزه نگه دارید، پارکت لمینت‌های رنگ روشن و سفید گرد و غبار را بیشتر نشان میدهد، به این منظور بهتر است که پس از نشست گرد و غبار، یک دستمال نمدار روی پارکت بکشید تا لمینت مثل روز اول، خود را نمایش بدهد، همچنین شما باید مانع تجمع آب روی محصول لمینت شوید چرا که اگر به درز لمینت وارد شود، پارکت متورم میشود، البته نگران نباشید چرا که آب زمانی حدودا 4 تا 8 ساعت برای نفوذ به درز پارکت احتیاج دارد.

 

 

خرید و قیمت پارکت سفید در فروشگاه ویکی دکو

خرید و قیمت پارکت سفید

شما از فروشگاه ویکی دکو می‌توانید به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی خرید خود را به سرانجام برسانید، تنوع پارکت سفید در فروشگاه بسیار زیاد است، شما همچنین می‌توانید برای دریافت راهنمایی با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی لازم را به شما عزیزان ارائه دهند.
همجنین فروشگاه ویکی دکو این امکان را برای شما فراهم کرده که محصول پارکت لمینت را به صورت اقساطی خریداری نمایید.

 

 

امیدواریم که مطلب پارکت سفید، پاسخگوی نیاز شما همراهان گرامی بوده باشد، همچنین نظرات و سوالات خود را در قالب کامنت با ما به اشتراک بگزارید.