آیا امکان نصب لمینت روی سرامیک وجود دارد؟ جواب کوتاه این سوال بله است. به صورت کلی پارکت لمینت بر روی هر سطح صاف قابل نصب است. اگر سطح زیرین لمینت ناصاف باشد، بعد از مدتی به کلیک لمینت‌ها آسیب می‌رسد و در نتیجه صدای آزار دهنده‌ای تولید خواهد شد.
اگر سرامیک شما در وضعیت خوبی باشد و همچنین، سرامیک محکم و صاف باشد نصابان ما قادر به نصب پارکت لمینت بر روی سرامیک شما هستند.

برای آشنایی با فرآیند خرید و آماده سازی محصول، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به صفحه‌ی راهنمای خرید و قیمت پارکت لمینت مراجعه کنید!
 

نصب پارکت لمینت روی سرامیک و سطح صاف

 

 

نحوه‌ی نصب لمینت روی سرامیک به چه صورت می‌باشد؟

پارکت لمینت بر روی هر سطح صافی قابل نصب است.

یکی از مهم ترین لوازمی که باید هنگام خرید پارکت بخرید زیرلایه یا فوم سایلنت است. فوم سایلنت باعث می‌شود که هنگام قدم زدن روی لمینت، صدایی تولید نشود، خرید و نصب این فوم جزو لوازم جانبی ضروری می‌باشد چرا که اگر پارکت را بدون فوم روی سرامیک و یا هر سطحی نصب کنید، هنگام قدم زدن روی لمینت یک صدای آزار دهنده‌ای تولید می‌شود.
فرآیند نصب پارکت لمینت در فروشگاه ویکی دکو به این صورت است که شما سفارش خود را به صورت حضوری و یا آنلاین ثبت می‌کنید و محصول طی یک تا سه روز به آدرس شما ارسال خواهد شد. سپس همکاران ما با شما برای نصب و هماهنگی تماس خواهند گرفت و در نتیجه نصابان ما به آدرس شما در تهران حاضر شده و نصب را انجام خواهند داد.


امیدواریم که این مقاله پاسخگوی نیاز شما باشد. همچنین اگر سوال و یا پیشنهادی در مورد پارکت لمینت دارید، می‌توانید با فروشگاه تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمایی لازم را به شما ارائه دهند!