در این مطلب به صورت کلی انواع جداسازی فضا را با انواع محصولات دکوری توضیح خواهیم داد، با ویکی دکو همراه باشید.

 

پارتیشن بندی فضا با پاراوان

پارتیشن بندی فضا با پاراوان

یکی از محبوب ترین شیو‌های جداسازی فضا، پارتیشن متحرک یا پارتیشن چوبی یا پاراوان است، این محصول نسبت به سایر گزینه‌ها ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. شما این محصول را میتوانید به صورت زیگزاگی و یا صاف (با استفاده از پایه کمکی) قرار دهید. محصول پارتیشن چوبی مناسب هر دکوراسیونی از جمله خانه ادارات، مغازات و ... است.

 

 پارتیشن بندی فضا با پرده

 پارتیشن بندی فضا با پرده

پرده نیز از جداکننده‌های دکوراتیو است که در تقسیم‌بندی فضای سازه‌های مسکونی بیشتر از آن استفاده می‌شود. کاربرد پرده‌های تزئیناتی به‌عنوان قسمتی از دکوراتیو ساختمان در سال‌های اخیر با توجه به طرح و رنگ این ملزومات و امکان استفاده از متریال متنوع و رنگ بندی زیبا افزایش چشمگیری داشته است. ادارات نیز از پرده‌های هوشمند که با سیستم اتوماسیون باز و بسته می‌شوند استفاده‌های فراوانی می‌کنند. این نوع پرده در انواع جمع شونده، تاشو و بالا رونده و دیگر مدل‌ها از قبیل آکاردئونی و غیره تولید و در فضاهای کاری کاربرد زیادی دارند.در این روش بخش‌های مختلف با توجه به میزان نیازی که به فضای کاربردی دارند، توسط پرده‌های جداکننده از یکدیگر تفکیک می‌شوند. از نظر عایق حرارتی و نور و صدا نیز، این نوع پرده‌ها کاربردی و مفید واقع می‌شوند.

اگر به فضاسازی زیبا، کم هزینه و کاربرد اجزای دکوراتیو در آن فکر می‌کنید، پارتیشن متحرک می‌تواند نقش مهمی در این مورد داشته باشد. استفاده از مدل‌های متنوع این ملزومات با کمترین هزینه شما را به نتیجه می‌رساند. ضمن اینکه از نظر همراهی با دکوراسیون داخلی نیز این تجهیزات بسیار مفید و کارآمد هستند. در پایان پیشنهاد می‌کنیم برای استفاده از تنوع بالای انواع پارتیشن‌بندی و اجرای فنی تقسیمات فضاها با استفاده از پاراوان، از راهنمایی و مشاوره با ما در ویکی دکو در تماس باشید.