«پرده پانچی چیست؟» این سوالی است که بسیاری از مخاطبین و مشتریان از همکاران ما می‌پرسند. پرده پانچی یا پرده‌ی پانچ شده با نوعی دوخت جدید تولید می‌شوند. این پرده‌ها با استفاده از یک میله‌ی پرده و بسیار راحت نصب می‌شوند. پانچ یا پانچ کردن در حقیقت نوعی دوخت است که در آن سوراخ‌هایی در قسمت‌ بالایی پارچه ایجاد شده است تا میله پرده به صورت یکی از رو یکی از پشت از میان این سوراخ‌ها گذشته و چین‌هایی بزرگ و یک در میان ایجاد کند. این چین‌های منظم پرده پانچ را بسیار جذاب‌تر از حالت ساده دوزی جلوه می‌دهد. این پرده‌ها با عنوان پرده آماده پانچی و یا پرده کتان یا هازان به فروش میرسند.

اغلب تصور می‌شود که پرده پانچ تنها به صورت پیش ساخته و آماده‌ی نصب عرضه می‌شوند. اما می‌توان هر پارچه‌ای را برای پانچ کردن سفارش داد. این پرده‌ها با ساختار و دوخت ساده‌ی خود با زندگی و دکوراسیون مدرن متناسب‌تر بوده و کاربردی بسیار راحت دارند.

 

خرید انواع پرده پانچ شده

خرید انواع پرده پانچ شده

در صورت نیاز به خرید پرده پانچ شده، کافی‌ست پس از اندازه گیری پنجره‌ها، جنس پرده دلخواه خود را انتخاب کرده و هنگام سفارش خرید، از کارشناسان ویکی دکو بخواهید که آن را به صورت پانچ شده آماده کنند. شما عزیزان می‌توانید هنگام خرید آنلاین انواع پرده، با کارشناسان ویکی دکو از طریق تلفن یا وانس اپ ارتباط برقرار کرده و از مشاوره‌های ایشان برای خرید پرده یا تصمیم در مورد نوع دوخت (پانچی یا هر سبک دیگر) از اطلاعات ایشان بهره ببرید. اطلاعات تماس با ما در منوی سایت موجود است.

تمام پارچه‌های پرده‌ای رایج را می‌توان با این روش دوخت. اما پانچ پارچه‌های سنگین‌تر مانند کتان و گونی بافت می‌تواند نتایج بهتری نسبت به پارچه‌های نازک و سبک داشته باشد.

علاوه بر آن، مدل‌هایی از پرده‌ی پانچی آماده نیز وجود دارد که در ابعاد استاندارد از پیش ساخته شده‌اند. این پرده‌های آماده معمولاً با عرض سه متری تولید و عرضه می‌شوند.

 

رنگ‌های حلقه پانچ

رنگ های حلقه پانچ

پس از سوراخ کردن (یا همان پانچ کردن) پارچه‌ی پرده، حلقه‌هایی دور سوراخ نصب می‌شود که هم به زیبایی آن می‌افزاید و هم از کشیده شدن و پاره شدن پارچه از در محل برش جلوگیری می‌کند. به ااین حلقه‌ها، حلقه پانچ گفته می‌شود. جلقه پانچ در رنگ‌های متنوع وجوددارد اما یکی از محبوب‌ترین آنها حلقه پانچ طلایی است.

حلقه‌های پانچ طلایی از نظر ظاهری با اغلب پارچه‌ها از رنگ‌های مختلف هماهنگی داشته و جلوه‌ای براق و زیباتر به پرده می‌بخشند.

 

قیمت پرده پانچ

قیمت پرده پانچ

قیمت دوخت پرده پانچ بسیار به صرفه است. هزینه‌ی نهایی دوخت پانچ بر حسب متراز پرده و تعداد پانچ‌ها محاسبه می‌شود. این کار در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شده که از این بابت نیز کمتر وقت شما را هدر می‌دهد.

توجه کنید که برای استفاده از پرده‌ی پانچ لازم است که از میله پرده استفاده کنید. بنابراین برای برآورد هزینه و قیمت تمام شده‌ی پرده‌های پانچی لازم است قیمت میله پرده را نیز به حساب خود اضافه کنید.

برای مشتریان ساکن تهران می‌توان این میله پرده را نیز به همراه خود پرده و از طریق ارسال کرد. اما ارسال میله به شهرستان ممکن است کمی دشوار و هزینه‌بر باشد. لذا توصیه می‌کنیم که مشتریان مقیم شهرستان‌ها از فروشگاه‌های پرده موجود در منطقه‌ی خود میله پرده را به صورت جداگانه تهیه نمایند.